Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage)

Ψηφιακή προβολή περιεχομένου σε οθόνες νέας τεχνολογίας (LCD, Plasma), αλλά και οθόνες υπολογιστών, με δυνατότητες αναπαραγωγής περιεχομένου χωρίς την ανάγκη ξεχωριστού media player.

Ο χειρισμός των  οθονών προβολής γίνεται με τη βοήθεια λογισμικού, είτε τοπικά είτε σε δίκτυα ( εταιρικά ή μέσω Internet),  έτσι ώστε να αποστέλλεται περιεχόμενο, προγράμματα προβολής, κ.λ.π. 

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Digital Signage έναντι της στατικής σήμανσης/προβολής, είναι η ευκολία αλλαγής του περιεχομένου, καθώς και η δυνατότητα προβολής κινούμενων εικόνων και/είτε η δυνατότητα προβολής περιεχομένου,  ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη σύνθεση του κοινού. 

Γενικά το Digital Signage θεωρείται ως μία καινοτόμα υπηρεσία marketing και επικοινωνίας η οποία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω cross- και up-sell ενεργειών

Χώροι εφαρμογής ψηφιακής σήμανσης :

  • Σημεία εντατικής λιανικής κυρίως δίπλα στο ταμείο
  • Χώροι αναμονής σε διαγνωστικά κέντρα, ιατρεία, φαρμακεία, κ.λ.π.
  • Βιτρίνες καταστημάτων